Mall vrácení zboží
Mall.cz nahradil svých 8 vlastních prodejen (MALL Shops) sítí 15 000 odběrných míst, která jsou nyní k dispozici zákazníkům po celé ČR. Zákazníci mohou také využít bezplatné dopravy na všechna odběrná místa s možností Smart. Za zmínku také stojí, že od nynějška musí být veškeré vracení prováděno přes odběrná místa Zásilkovna. Vrácení produktu na Mall.cz Pokud chcete vrátit produkt, který jste si zakoupili na Mall.cz, musíte postupovat podle těchto jednoduchých kroků: Krok 1: Připravte produkt k vrácení Výrobek musí být v původním stavu, proto se ujistěte, že obsahuje veškeré příslušenství, manuály a balicí materiály. To vám pomůže zajistit, že získáte zpět plnou hodnotu produktu. Krok 2: Odešlete žádost o vrácení Pro zahájení procesu vrácení je potřeba podat online žádost na Mall.cz. Případně můžete ručně vyplnit Odstoupení od smlouvy a přiložit jej k balíku. Krok 3: Zabalte a odešlete produkt Po odeslání požadavku je třeba produkt pečlivě zabalit, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Balík musí splňovat parametry stanovené Zásilkovnou (maximální délka jedné strany 50 cm, maximální součet všech tří stran 120 cm, minimální rozměry 10x7x1 cm). Balík vezměte na nejbližší odběrné místo Zásilkovny a sdělte jim PIN kód 94979108 a číslo objednávky. Ujistěte se, že obdržíte potvrzení od obsluhy Zásilkovny. Krok 4: Počkejte, až Mall.cz zpracuje vaše vrácení