Bonami vrácení zboží

Pokud potřebujete vrátit zboží zakoupené na Bonami.cz, proces je poměrně jednoduchý. Nejprve kontaktujte jejich tým zákaznické podpory na e-mailu sluzebnicek@bonami.cz, zavolejte na číslo 232 005 040 nebo použijte jejich funkci online chatu (nachází se v pravé dolní části obrazovky) v pracovní době (8:00 až 17:00). Dejte jim vědět, co byste chtěli vrátit a kdy. Pokud jste obdrželi poškozené zboží, určitě do 2 dnů od obdržení balíku zašlete fotografie obalu i věci na sluzebnicek@bonami.cz. Bonami pak zajistí, aby si od vás předmět vyzvedl některý z jejich ověřených přepravců nebo vlastní kurýr. Můžete také požádat o zabalení vráceného zboží. Termín vyzvednutí bude dohodnut s týmem zákaznické podpory. V případě, že dopravce nemůže přijmout termín vyzvednutí, bude vás kontaktovat pro stanovení jiného termínu. Konkrétní čas vyzvednutí bohužel nelze vzhledem k vytíženosti dopravců určit. Když si dopravce přijde vyzvednout balík, ujistěte se, že vyzvednutí potvrdí. Bonami pokryje náklady na vrácení. Nezapomeňte si stáhnout a vyplnit formulář pro vrácení, který naleznete v sekci "Moje objednávky", již předvyplněný. Na vyřízení vrácení mají 14 dní a během této doby vrátí peníze na účet uvedený ve formuláři pro vrácení.